Monday, December 26, 2011

26/12/11




hari ke-15..haa..hari ke-15 dah..pagi2 bangun aku dah rasa ringan..feel good2 je..hehe..seluar dulu yang tak boleh kancing dah boleh kancing..skang ni tgk cermin pon dah agak confident..tp jgn rs selesa dulu! diet still on..hari ni aku ambil nasi..tp tak bnyk pon, satu senduk je..tu pon aku tak habiskan sebab tkut..hehe..aku busy nak exam..tkutnye! huuu..hopefully tension2 ni dpt kawal diri..aku dah setkan matlamat..aku takkan stop diet selagi capai berat yang aku nak..berat yang ideal untuk ak, 61 Kg..tp aku dpt request utk tak kurus sgt..so, dalam area 70 KG ak stop..insyallah..doakan aku berjaya..

tengahari
nasi (satu senduk) = 120 kal
sayur = 30 kal
ikan goreng = 300 kal

malam
ayam = 350 kal
kentang = 160 kal
tomato= 22 kal

tengah mlm
biskut = 100 kal

total = 1082 kal




untuk mlm aku buat sup ayam..ok je..cuma rasa halia kuat sgt..tp xpelah..halia dpt buankan angin dlm bdn..hehe..tengahmalam aku kene mkn sikit..sbb terlalu lpr nk study..cuma tak bnykla..

2 comments: