Friday, December 16, 2011

16/12/11



kejap je hari ni dah hari ke-5..aku dah mula rs badan aku mula ringan..tapi yg lain2 belum nampak kesan lagi.hem..xpe...slow2 je kan..

sarapan
epal = 81 kalori

tengahari
ikan goreng = 140 kalori
sayur = 70 kalori


malam
yong tau fu = 380 kalori

total kalori= 671!!!
kalori diperlukan= 3484.5 kalori

senaman
dumbell


hari ni hari paling cemerlang..aku cut kalori paling banyak dalam makanan..cuma senaman je tak smpat nak buat..kelas full..mlm td aku pergi pasar mlm.nk uji nafsu..hehe..aku pon bli yong tau fu je..huwa..bila aku check, yong tau fu tinggi jugak kalori dia..aduhai..lepasni mmg tak boleh amek lagi..huu...pasni kene tukar menu...huhu..kejap lagi aku balik kampung..dah bape minggu tak balik..harapnya aku tak kecundang kat rumah..hehe

No comments:

Post a Comment