Wednesday, December 14, 2011

15/12/11


hari keempat tanpa nasi

sarapan
sebijik epal merah= 81 kalori

tengahari
ayam masak merah= 288 kalori
sayur= 40 kalori
roti 2 kiping= 147 kalori

roti twiggies= 147 kalori

malam
kue teow kungfu = 320 kalori
limau ais= 12 kalori

total kalori= 1035 kalori
kalori yang diperlukan sehari= 3484.5 kalori

senaman
main bola 1/2 jam
dumbell = 4/5 set

absolutely hari ni kalori terendah aku amek! well done untuk diri sendiri! hehe..hari ni pagi2 lagi pergi kelas..macam biasa, sambil2 dalam perjalanan sarapan..harini amek epal..semalam, kupas2 pisang kat trafik light mkn..huhu..busy kelas..esok kene hantar 4 lab report n 1 research paper..mmg buntang aku hari ni..tapi aku smpat jgk main bola ptg td peluh2 sikit..esok aku balik kampung..tengok macamana lah aku nak handle segala godaan2 kat rumah..huu..



2 comments:

  1. mane tau kire2 kalori2 nie?? share la ngn sy...:)

    ReplyDelete
  2. hehe...kalori tu sy google je..sy bandingkan..smua hampir sama..hee..

    ReplyDelete