Wednesday, December 21, 2011

21/12/11









hari ni sangat2 mencabar..aku terpaksa menahan segala nafsu2 yang ade..haha..kawan2 hari ni makan mknan yang best2......sebab meraikan kelas last MB tadi yang sepanjang sem ni mcm ####.hehe.lepas kuiz, cuaca hujan dari pagi, sedaplaa nak balun ape2..huhu.nama pon mantap2 contohnya nasi goreng berapi..haha..nasi goreng tastebud,nasi goreng singapore, nasi goreng bah..haha.nasi goreng chicken chop.haha.kelakar gak nama2 dia..tp rupa nasi tu mmg sgt sedap..huu..terliur..tapi nasib baik aku tak tersangkut..aku mkn bihun goreng yang lebih pagi td je..huhu..hari ni hari yang ke-10 dah aku tak makan nasi...:)

sarapan
susu omega = 50 kalori
roti 2 keping = 137 kalori
telur = 90 kalori
tomato sebijik= 25 kalori

tengahari
bihun goreng 1 senduk = 280 kalori
daging kari sikit= 200 kalori
telur masin sikit= 10 kalori


malam
telur 2 biji = 180 kal
kentang 1 biji = 161 kal
bawang sebiji = 7 kal

total= 1140 kalori
yang diperlukan= 3484.5 kalori

makan mlm kali ni aku main belasah je..tp sedap..heee




No comments:

Post a Comment